Imorron ska dom tömma mig på blod

De skulle gärna kunna få ta lite innerlår-fett med. Men man kan inte få allt.
Det gick mkt bra för mig att få kontakt med min doktor. Han vill testa mitt i blod imorgon för att kolla om min sköldkörtel fungerar dåligt. Isåfall förklarar det att jag alltid är kall i kroppen, ofta är trött och har tappat ytterdelen av mina ögonbryn. 

Idag gick jag till jobbet trots att jag faktiskt känner mig ganska risig. Av nån märklig anledning har jag slängar av feber från och till och känner mig jobbigt varm. Mår också ganska illa från och till idag vilket nog har att göra med att jag har ökat dosen av metformin.

Igår var jag duktig och promenerade en timme på kvällen. Här i London är det vår, med mellan 10-17 grader och solen tittar fram lite då och då. På min kvällsprommis hade jag bara en t-shirt och mjukisbrallor och dessutom fick jag ytterligare vårkänslor när jag hittade en jättebuske syrener! Nu står en nyplockad bukett i vardagsrummet och satan vad gott det luktar :)

Nu ska PCOSkossan ta sig nåt att äta och sedan ska jag samla ihop några lovande LCHF dessert-recept. Det blir fest här snart och jag måste göra något jag kan äta när alla andra trycker i sig socker och kakor och sprit. Annars vet jag hur det blir...


Tjilong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0